torstai 14. marraskuuta 2013

Tulevaa

Heya.

Oon vaan niin innoissani. Ripari alkaa pian. Ja selvennykseksi, mun ripari alkaa 2. maaliskuuta, en päässyt kesäriparille. Hiemanko meinasin alkaa huutaa siellä kirkossa, mutta en nyt viittinyt. :D Kesällä olisin menny 3.6 tai muistaakseni 15.6, tai jotakin. En mä niitä enään muista. Mutta nuo kaksi sitten meni siitä nenän edestä suoraan, ja en enään loppukesästä jaksa mennä millekkään riparille. Mut talviriparilla tulee kuitenkin olee ihan samat jutut ja siellon kavereitaki, eiks se oo se pääasia? (:

Tulevaa tapahtumaa siis, tästä mun piti kertoa.
Lauantaina meen totanoinni Helsinkiin parhaan kaverini kanssa "shoppailemaan", mielenkiintosta kyllä - kumpikaan ei tykkää shoppailusta. :D Mutta, hauskaa siitä ainakin tulee olemaan.
Sitten olis muuten huomenna meidän koulun Unicef-kerholaisten kokoontuminen jossain luokassa. Tästäkin hieman selvennystä - meidän koululla on Unicef-kerho, johon kaikki oppilaat pääsee jos haluaa. Se on aina koulun jälkeen tiistaisin. Ja me kerätään rahaa Unicefille ja keskustellaan kaikkee siihen liittyvää, tehään kaikkii juttuja meidän koululle esim. kauhukuja.
Maanantaina on tähän liittyvä juttu. Me pidetään seiskaluokkalaisille luokanvalvojan tunnilla leikkiä ja tietovisaa Unicef-aiheisista jutuista. Tää varmasti joo kiinnostaa kaikkia? Kukaan ei varmaan jaksa lukea näitä, mutta ei mulla oikeen muuta erikoisempaa asiaa ollut, niin. :D Ja lupasin postata useemmin. :D
Muuta tiedossa olevaa tapahtumaa ei oo, paitsi ripari-startti jne. :) Lauantailta tulee sitten ensviikon alussa kuvia! :)

- mona
innostuingifpalista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti