torstai 21. marraskuuta 2013

Startti ja muuta kivaa

Hei taas.

Viikonloppu meni aika nopeesti. Mut hauskaa oli! Mun eka kerta ku käyn kampissa taikka forumissa. :D Näin Niko Saarisen :) hauskaa. Mulla oli about 50 euroa mukana ja jäi n. 15 euroa.. 2 euroo meni ostoksii ja loput ruokaan. :D Olen läski, kyllä. No arnolds, hese, picnic ja vesipullo.. Kyllä niihin menee helposti sitä rahaa. :D
Ei siellä sitte mitää ihmeellisempää? Olisin ostanu cybershopin ja sen vieressä olevan kaupan tyhjäks, mut joo. :D Se jäi vaan haaveeks.

Tänään oli riparin startti. Ihan kiva porukka tulee olemaan, ootan riparia innolla. :D On kyllä vähän ahistavaa tutustua uusiin ihmisiin, mut minkäs teet, pakkohan seki on tehä. Pari vanhaa luokkalaista oli sieltä, siis ala-asteelta. Varmaan kyllä mielummin kävisin riparin Järvenpäässä, ku täällä, mutta miten vaan. Ja mun ripari onkin sitten 2.3, ku en päässy kesällä. :( Ei kiva.

Huomenna on kasiluokkalaisille tarkotettu metsämessu.. Sinne siis. Matleenan kanssa varmaan mussutetaan siellä koko päivä hesessä pariikymmentä hampurilaista ja saatetaan ehkä päästä 2 metriä eteenpäin siitä hesen lähettyviltä.. On vaan sellanen olo.


Ja hyvästi rakas Mursu, joka todennäköisesti kuolee tuossa joulun maissa. :( Oon viettäny sun kanssa paljon aikaa, jo monta vuotta. Siitä on jo yli kaks vuotta kun tulit, eli oot eläny aika pitkän elämän. :)
Kuva on otettu sinä päivänä, kun Mursu tuli meille. Se oli vähän ujo ja istu aina tuolla alla. :D

- mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti