tiistai 26. marraskuuta 2013

Äwääääh


Heyah.

Oon vaan niin onnellinen. Samalla oon surullinen ja rikki, ömömö. Haluisin tehä videopostauksen, mut mistä? Joo aihetta saa kertoo. En jaksa mitään kanelihaasteita alkaa tekemään, tukehuin viimekerralla ja ei kiva. :D Kaikkii haasteit saa heittää, mutten lupaa, et tekisin niit! :D

Haluisin kertoo täst, miks oon onnelline ja surulline, hmh. Mä oon saanu mahdollisuuden tutustua ihmiseen, jota oon stalkkaillu (okei seurannu jnejne) jo vuosia, ihanaa. Tiiättekö sen tunteen? Pääsee puhuu sille tietylle ihmiselle ja sit löytyy jotain yhteistäki. Tarkoitan tässä Janinaa, Janskaa, youtubessa nimimerkillä Sekopaa92 seikkailevaa otusta. Kyllä, hän on otus. Haluisin vaan niin innolla tutustuu häneen, mutta hahah, ei taida Janskaa innostaa tutustuminen "faneihin", tai sellasen kuvan oon saanu? Voi olla, että oon väärässä, mutta niin. Oikeestaan en tiedä, haluisinko avautuu näistä mun suruista kellekkää, mut sitä vaa tällä hetkellä toivon, et pääsisin muuttaa pois. Samalla mulla kyllä tulis kauhee ikävä kaikkia ja apua - ongelmia.

Metsämessut tuli ja meni. Mielenkiintosta. Rakastuin niihin autoihin siellä, siis siellä kun oli monta messua samaan aikaan, mut meille pääasiassa se metsäjuttu siellä. En mä siellä käyny ku kipasemassa. Mut se simulaattori ja turvavyötesti, uh. :D Simulaattori (jos joku on käyny messukeskuksessa, tietää kyllä mistä puhun) se iso härveli siellä, se oli ihana. :D Huonot puolet, että niskaan alko sattumaan ja vähän turhan lyhyt se juttu, ku maksukin oli vitosen, hmh. Turvavyötesti, haha. Päästiin vikoina siihe, ennenku ne tyypit meni tauolle. Auto oli kiinni molemmista päistä jossai jutussa, sitte se mies paino nappia ja auto lähti kääntymään katolleen. Niin hienoa. Puristin kyl sitä turvavyötä niin kovaa, etten olis ihmetelly, jos se olis irronnu sielt jutusta. :D

Okei, vastatkaa kyselyyn, sellasen kun päätin taas lisätä! :)



Suomessa on yks hänen näkönen ihminen. :D Krippe Satin Circucsesta. :D Lol. :D Mut Jack Frost, naww.


- mona

4 kommenttia: