sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Sinne meni viikonloppu

Heivain.

Tää viikonloppu meni nopeesti. :D Eipäs tässä kummempia oo kerenny tapahtumaan. Jatkossa sitten en kirjota perjantaina, enkä lauantaina vaan vasta sunnuntaina viikonlopusta. Paitsi et tänään pelasin simssiä. :) Sinne muutti luuranko ja hovimestari, muuten siel sitte asuu pari vanhust, aikusii ja teinei, haamukissa ja kaks ykssarvista.. Joo separiperhe. :D Mä tässä tänään otin kuvia... jostain, en edes tiiä mistä. Laatu on aika sanonko mistä, sillä toi mun kamera on aika huono... Saan kyl joskus uuden.

Mun kalenteri. :) Tänään on 7.10.. :D Mä haluisin fretin, mut äiti ei haluu koska se vie paljon tilaa ja se haisee.. xd Äitiontyhmä.

Äiti hommas itellensä aika kivan laukun. :o Toi on hieno, mut aika iso. :D Kouluun jos ton ottasin, se pöllittäs satavarmasti heti. 

Päästin gerbiilit Jörön ja Vilkaksen juoksentelemaan tonne lattialle, tohon ... nurkkaan. :D 



Se karkas. :(




Sitte mentiinki jo häkkiin. :)

Elinan kaa juttelin faces. :D Ehheh, joo... Elina tietää. :D Mä haluun infoo täst teillekkin olennoille, jotka tätä luette.. :) Joo eli me oltiin Elinan kanssa juteltu eräästä Pelicans - Kärpät matsista, mikä olis Lahessa. No Elinan isä sitte osti meille liput sinne ja mä en ees ollu kysyny äitilt lupaa mennä sinne. Kysyin ja se vastas et ei herranjumala et oo tosissas, ja se tarkotti et pääsen. :D Joomoroh. :D Se on 25.10 toivottavasti siel ei oo tuttuja, kuvii tulee sieltä 26.10, jos jotain kiinnostaa. :D


Kävin viemässä roskat, plääh. Kaunis tie, jes.

Äitin kengät, pölläsin ne ku ne oli lähimpänä. xd

Toi kiusas mua. Olin tulos toho meiä ovelle mut näin mustan läntin siin ja sit katoin lähempää ni ludehan se siinä. :D Siitki tuli otettuu sit kuva. xd

Näitä mä oon täällä pitkin päiviä vedelly, ja sitä jatkan. :D

Viimeseksi kissamme Vili. :)

Vastatkaa viel tohon kyselyyn, jos ette oo tajunnu. Tää on käsky. :D
Pidän sen toivotuimman postauksen tän kuun lopussa. :)

Kysymyspostaus tulee myös tämän kuun loppupuolella, vastailen kysymyksiin videolla. :)

Lähen tekemään ussanläksyjä. -.-

- mona




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti