maanantai 8. lokakuuta 2012

Monday..

Hellllöy.

Aaar, kirjotin varmaa puoltuntii tätä ja sitte - netti katkee.. Rageface.



No mutta, mitäs tänään. Justiinsa tulin suihkusta. Tänään joo koulu alko perus 8.33, kuvista. Ompas kivaa alottaa v-mäinen maanantaiaamu kuviksella, ja tehä vielä savesta kasvonaamio? Huomenna sitte valinnaiskuviksessa videokuvaamaan lyhytelokuvaa - Happy Day? :) Nooh, mites teiän maanantai? :D Mun maanantait on aina kauheita, mä vihaan maanantaita, maanantai on mun epäonnenpäivä.. Äikän kokeest varmaa tulee se nelone ku tänään tein äikän kokeen. :D Äikkä on ainoo tälläne lukuaine mis oon hyvä, siit on tullu 9 ja muist lukuaineist 6 tai 7.. :D Viikonloppuna mökille, jesh, viimestä kertaa tänävuonna kun sinne pääsee, ni pakko mennä. :) Osallistuin yhteen kynsikisaan, mis voittaa kaikkee kivaa. :D Sunnuntaihin mennessä pitäs olla Halloween-aiheinen tyyli kynsissä, ja mä oon paperille oikee suunnitellu vähän kaikkee.. Vampyyri, haamu, hämähäkki.. :D En vaa keksi, et mitä laittasin tohon peukaloon, kurpitsan? Mitäs te ootte mieltä? :D En keksi mitä selittelisin tässä, saatte katella kuvia.




Ei elämä ku mä repesin tolle Boo! kuvalle. :DDDDDDD

En jaksa kirjotella, koska en keksi mitä kirjottaisin, joten heido. :)

- mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti