lauantai 6. lokakuuta 2012

Lauantai, hoaaa

Hyvää lauantaiaamua vaan, jos nyt niin vois sanoa.


Joo heräsin justiinsa, ja mä halusin jo alkaa kirjottaan tänne, koska.. en tiiä. :D Mähän oon siis tällä hetkellä mummilla, ja mulla jäi kamera himaan (kirjotin hihaan) eli vanhoja kuvia luvassa tän viikonlopun. :D Mä täs koitan saada Sims kakkosta toimimaa tällä koneella, mut eipähän toimi, koska kolmonen ladattu tälle.. -.- Must joskus tuntuu, et oon ainoo joka pelaa viel simssii. :D Mult löytyy jonkun verran tohon kolmoseen lisäosia, ja lisää tulee. :D Kaverin kaveri pelaa simssii ja seki on jo  aikunen. :D Must tuntuu et mäki viel sillon simssiä pelaan.. :D

Täs on jotain kuvia, vetäsin nää vaa jostai.. :D

Mun tän hetkiset kynnet, halleluuuuuuja. D:

Laatu, jooo. Mut toi on niin ihana leffa, kannattaa kattoo. :)

Öö? :DD Tää on kai joku vuoden vanha kuva.. Hei täähän on se mun kynä.. :D Mul on kai ollu vähä hauskaa ku oon tostaki menny tollasen kuvan ottaa..

Meiä kisumisu. :3 Must tuntuu et tapoin sen kyl se elossa on :D ku otin vahingos salamalla. D: Mut toi on kyl zoomattu jonku verran.. Joo nää on vähä laaduttomii kuvii, mutku oli kännykäl vissii nää kaikki otettu ni joo... :D Kameral kyl yleensä otan.. xd

Cameron Kennedy ♥ :)
Ihana jätkä, niin sulonen ja kaikkee kivaa. :D Kattokaa nyt sitä, eiksooihana. :)

Ei muuta? Tää oli tällänen postaus.. Hohhoh. xd
vastailkaas kyselyyn. :)

- mona.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti