perjantai 5. lokakuuta 2012

Live hard live your dream

Heippodei.

Päätin jälleen kerran tehdä uuden blogin, tällä hetkellä mulla on niitä kaksi. :) Olen yhteensä omistanut kolme blogia, time goes really fast, ninjan kynsiblogi ja tämä. Tää nyt on perus sellanen blogi, jossa kerron päivästäni, tulevasta tms. :) Ja pitelen sitten kyselyitä ja kyselen teiltä kaikenlaista. :D Musta jotain, jos jotakin kiinnostaa. :)

Oon syntyny kesäkuussa, ikää 13, seiskalla ja asun täällä Etelä-Suomessa. Bloggaamisen aloitin viime marraskuussa (?), ystäväni Hannan ansiosta, kun se mua niin yllytti tähän. :) Kiitokset siis Hannalle. :D Meillä kotona asustelee mun lisäksi äiti ja pikkuveli, sekä lemmikit - hamsteri Mursu, kissa Vili, hiiret Sandy ja Mummo, sekä gerbiilit Jörö ja Vilkas. :) Haaveilen rotista, joita meillä kyllä joskus olikin, sekä fretistä. Isompana alan kasvattamaan rottia. :) Me asutaan rivitalossa, jossa ei todellakaan oo kiva asua, koska seinänaapurit on aika perseestä.. Joo niitten koira hyppii pusikon läpi meiän pihalle.. ps. tykkään tehä näistä kirjaimista läskejä. :)

Ekat postaukset on mulla ainakin aika lyhyitä, että joo tää oli tässä. :) Kuvia ei nytten tullu, koska en tienny, mitä kuvia olisin laittanu.. :D Me nähdään seuraavissa postauksissa! :)

Kiitos kun luit, liitythän lukijaksi. :3

- mona 

vielä ps. keksikää joku kiva fontti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti