keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Ripari loppu, elämä jatkuu

Hey.

Elämä lähtee rullaamaan taas normaalisti. Ripari tuli päätökseen. Mulla on jo ikävä niit kaikkia ihania ihmisiä, joihin tutustuin siellä. Mut näänhän mä ne vielä kerran kaikki konfirmaatiossa. Paitsi kahta niistä - meinaan toinen niistä kahdesta ei tullut leirille, ja toinen heitettiin ulos ekana päivänä. Ei siitä sen enempää. Nyt kuvia leiristä tossa alla (kattokaa mun ilmeitä :D)
Tässä meidän ihanat isoset ♥ Tosin Erkka ja Hege puuttuu kuvasta, mutta ne kyllä näkyy seuraavissa kuvissa. Tää valkopaitanen on Mikaela, ihana tyttö, tosi hauska ja jakso hymyillä joka päivä. :3 Sitten keltapaitanen on Marianne, joka mun käsityksen mukaan on hulluna kissoihin - propsit siitä koska kissat ♥ :D Mustahupparinen on Mia, joka oli meiän pienryhmän isonen ♥ Ja viimesenä harmaapaitanen Wilma, joka on kans tosi ihana. Kaikki nää isoset on ihania, parempii ei voi toivoo ♥ :)
Ulkoläksyjen suorittamista. Ja kaikki sain tehtyä parissa päivässä, kun aloin sitä paitsi niitä vast riparilla opettelemaan. :) Apostolinen uskontunnustus, Isä meidän, 10 käskyä, Pienoisevankeliumi, Herran siunaus, Kaste- ja lähetyskäsky ja rakkauden kaksoiskäsky + Matun käsi :D


Mun rukousnauha :) Isoimmasta Jumalan helmestä vasemmalle lähdettäessä: hiljaisuuden helmi, kastehelmi, minä-helmi, hiljaisuuden helmi, autiomaan helmi, hiljaisuuden helmi .... sinistä en muista, hiljaisuuden helmi, rakkauden helmet, kasteen helmet, yön helmi, hiljaisuuden helmi, oliko ylösnousemuksen helmi ja viimesenä taas hiljaisuuden helmi. En tosiaan muista menikö noi oikein, mut mun huonon muistini mukaan kyllä :D Okei ei ne menny oikei, dissakkaa vaa :D


Jaa mitä mä teen :D Huidon Elinan kanssa


Pelailtiin twisterii ja olin tosi hyvä :D


..... me ryömittii Elinankaa vähänväliä siel lattioilla :D

Lainaan Hegen kommentteja:
en se minä ollu
sitä paitsi oli siellä muitaki
ja se oli vahinko
ja ne juoksi tohon suuntaan

Mun oli pakko laittaa tää Johannan kuva tänne :D Haha :D Se kattoo niin murhaavasti :D

Sit näit possekuvii :D

Tytsyt :3 Vasemmalt alkae: Pinja, Matleena, Liisa (ylempänä), Lotta (alempana), minä (alempana, Noora (ylempänä) ja Elina

¨
Tokana päivänä otettu :) Vasemmalt alkaen taas :D Pinja, Elina, Liisa, Noora, Matleena, Lotta, Johanna ja minä :D 

Taas me tässä :D Tuskin pitää enää kerrata ketä me ollaan? Mut miks mä olen aina erilainen joka kuvassa :D

En vaan osaa hymyillä kauniisti, mut meiän pienryhmä ♥ Matias, Valtteri, isonen Mia, Noora ja minä :) ♥

Koko sakki :3 Hassuilla ilmeillä (nyt en oo yksinäinen)

Elina, Noora ja minä :)

:DD Että jaksan nauraa tälle kuvalle. Minä ja Hege :D

Meidän Narnialaiset :) Johanna, Elina, Matleena ja minä :)

Elina laitto mulle hienon kuvan tossa äsken facessa :D Tällästä  se meno oli? Ja tuol takan on Joona :D

Meidän ohjaajan Taijan ottama kuva, ku suurinosa (okei melkee kaikki) lagittaa tuolla sohvilla :)

Kiitos aamen, kirjotin tätäki postausta sellaset 3pv ja nyt vast jaksoin tehä loppuu :D Seuraavaks konfirmaatiosta juttu, se on meinaan sunnuntaina! :o 




2 kommenttia:

  1. ei helvetti hajosin noille hegen kommenteille :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vitus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista