maanantai 10. helmikuuta 2014

Päivittelyä

Hellurei. 

En oo kerenny nyt postailemaan, eikä viikonloppunakaan tapahtunu mitään - istuin kotona ja katoin pari leffaa, olin yhteisvastuu tapahtumassa keräämässä cittarissa rahaa Matleenan ja Elinan kanssa. :) Käykää vilkaseen Matleenan blogi tästä! :) Ja sieltä löytyy se kuva musta ja Rynnäksestä :D Okei on Elinallakin blogi, muttei se ikinä suostu kertoo mulle sen nimee enkä oo saanu ite selville sitä. :D Pitäskö tässä salapoliisiks ruveta?

Mutta joo. Viikon päästä mä jo istun jeesustelemassa riparilla! Jännää. :o Ripari alkaa siis tämän viikon lauantaina. Konfirmaatio on 2.3, oon senkin varmaan jo maininnu mutku oon innoissani. :)

Taidan tästä painua kattelemaan Viisi Legendaa nimistä leffaa. :D Voisin laittaa tänne kuvan musta ja siitä sen elokuvan Pääsiäispupun ääninäyttelijän kanssa :D Aika hieno kuva seki, Tuukka tuli meiän koululle pitää puhetta näyttelemisestä ja muusta, tossa 31.1. Oli hieno puhe ja jakso hyvin kuunnella ku huumoria oli mukana pelissä. :)

Ihana Pakkasukko ♥



Oltiin muuten tossa viime keskiviikkona Järvenpäässä jollakin työmessuilla. Pääsin pois terveystiedosta ja liikasta sen takia. Siel oli kaikkii ihmisii esittelemässä niit ammatteja, mä en löytäny yhtäkää mielenkiintosta ammattia. Hannan näin siellä, sekä Juhon. :D No joo Hannalle olin kertonu jo edellisel viikol että tuun Jäkeen tolloin ja tällöin, mut se ite tajus vissii sitä reissuu edeltävänä päivänä et hei, niitten koulun yseillä se on pakollinen. :D Nähtii sit siel. Mulle se ei tullu yllätyksen, et näin Juhon, mut sen ilmeestä päätellen se tais olla vähän yllättyny. :D Se sai varmaan painajaisia musta ku ilmestyin sinne. :D Okei. Keräilin siellä vaa suunnilleen karkkia. Mut ei sen enempää asiaa, tällä viikolla kuvaan todennäkösesti jonkun random videon jostain ihme säädöistä jne, en tiiä viel itekkä. :D Mut lähen täst koht kattoo salkkareita ja sitä Viis Legendaa, eli tää oli tässä. :)
So fab
Pitch on btw sen elokuvan pahis :D

- mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti