sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Helmikuun eka postaus + messuilta kamaa!

Nyt on siis jo helmikuu. Ja helmikuu on kuulemma vuoden kylmin kuukausi? Näin mulle on kerrottu.

Tässä postauksessa kerron siis mp-messuista, ja mitä kaikkea sieltä tuli hommattua. :) Mut joo kivaa oli ja jalat on vieläki kuolleet siitä kävelemisen määrästä. Puol kymmenestä kuuteen saakka siellä tuli pyörittyä, en kyllä hetkekskää tylsistyny ja se on jännä juttu. :D Ja siis, tällä mun huonolla kameralla en alkanu ottamaan yhtäkää kuvaa niistä moottoripyöristä, ne oli kuitenkin suurinosa samoja mitä viime vuonna. Otin kuvia papan järkkärillä, mutta en sitte niitä ladannu tähän mun koneelle koska olen viisas. Mutta tässä niitä lupaamiani
kuvia! :) Viime vuoden messut

Ihanaa, ihanaa, metrilakuja! ;__; Ja söin noi jo, jes. :D

Niklas Ajon nimmari. Sain myös yhteiskuvan, mutta arvatkaas - se on siinä papan järkkärissä. :D Joten sitä kuvaa saatte odotella. Ja käykää ihmees googlettamassa jos ette tiedä tätä herraa.

Viivi Pumpasen nimmari. Näitä mul on nyt sitte varmaa kolme kappaletta. :D Kaks on tosin hävinny, mut ei se mitää. Ja jos ette tiedä kuka Viivi on, kvg. :D

Repäsin tälläsen jostain korista. Radio City -nimstä radiokanavaa juonnettiin siellä ja juonnetaan siis tähän sunnuntaihin asti. :)

Jännää purkkaa, joka tyrkättiin mulle käteen. Maistuu samalle ku normi jenkki. :D

Mad-Croc energiapurkkaa. Tää on uus juttu mulle, en oo ennen törmänny. Sain noita kolme ja jokasessa on siis viis. Pitäis maistaa joku kerta, en oo viel kerenny. :D

Tässä kaikki kamat mitä tuli. Noi siniset isot paperijutut mummi otti jostain poliisien osastolta ja noi on siis hattuja. :D En mä niitä osannu kasata, joten saatte tyytyä kattomaan sinisiä paperilappuja. :D Ja noi mitä en siis esitelly tässä postauksessa on jonkunlainen Thor tarra ja heijastin. :D

Mulle ihana mekko konfirmaatiooooon, joka on siis 2.3! :) Rakastuin tohon. Ku siel oli sellanen empin pieni liike siel messuil, pyörin varmaan puoltuntia siellä ja ihastelin niit vaatteita. :D Ja huomatkaa villasukat.

Häiritsee toi naru tossa, mutjoo. :D

Tällänen tarttu myös mukaan! Ihana nahkanen pääkallokäsikoru. Toi no vaa vähä iso mun ranteelle, mut reikii voi tehä lisää.

Lähikuvaa pääkallosta. Ja söpöt vanhat kynsilakat.

Kiitos kun selasit tän mun postauksen! :) Ens kerralla tulee varmaankin video - Oudot tavat, jos nyt keksin outoja tapoja mitä teen. :D Nähään seuraavassa postauksessa. :)

- mona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti