tiistai 14. tammikuuta 2014

Kuka mä oikeen oon?

http://www.youtube.com/watch?v=Q5ZiDPyEDVE

Siinä teille vastaus. Tein videon liittyen itseeni, sillä moni ei musta tiiä. Jos jäi askarruttaa, niin saa kysyä! :) Ja kiitos kaikille, mun blogissa on jo huimat 12 lukijaa ja 1000 kertaa käyntejä! Kiitti kaikille. :) Muistellaans vähän vuotta 2013..


Oltiin messuilla kaikkien kasiluokkalaisten kans. Matun kans ihasteltii vaa autoja siellä, vaikka piti kaikkee muuta tehä. :D

Leivoin ite köksässä omenapiirakan, ku kaikki muut teki muuta ni jouduin tekee ton yksin. Hyvää oli. :)

Koulukuvat ei ihan onnistunu :D

Elinalle ylitettiin ottaa profiilikuvaa, mut se vaan makas jossain kivillä ja veti kaksareita.. :D

Hannan rippijuhlat :) En hymyilly ja sit se pakotti mut hymyilee, okei pelottavan kuulosta :D

Hannan kans Lontoossa :) Joo sieltäki on tullu postaus, mut kivaa oli

Olin Hannalla ja sanoin et otetaa mielummi joku yhteiskuva ku se vaa musta räpsi kuvia siellä :D No otettii yhteiskuva :D Minä ja Hannan käsi :D

Axl Smith oli meiän koulussa :)

Janskan kans lagailtii webissä :D

Kyl mä jään kaipaamaa vuotta 2013.. Mut 2014.. Kattoo mitä tuo tullessaan. :)

- mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti